Mountain Buggy/Urban Jungle

Mountain Buggy, farge Plum. Høstpose: Bugaboo

Mountain Buggy, tidligere One Tree Hill Urban Jungle er en stilig allround-vogn, designet til å klare seg like godt på skogstur som i byen. Og det gjør den virkelig! Jeg har hatt to eksemplarer av denne vognen, først en i sort/hvitt baroque limited edition til Oscar, så en chocolate (bag) og plum (sportsdelen) til Stella. Her syntes jeg personlig det er meget lite å utsette, men litt småplukk er det alltids, og min vurdering av denne vognen finner du under. Hadde jeg bare kunnet ha en eneste vogn, ville det blitt denne.

Positive sider:

-Vognen er meget lett og behagelig å trille, på alt slags underlag og føre, inkludert snø.

-Meget fin å se på!

-Lang i ryggen, min store og høye gutt kunne fortsatt sittet behagelig i den.

-God å løpe med; ingen behov for joggevogn i tillegg.

-Det virker som det er denne vognen mine barn har selv likt best. De har sovet spesielt godt i denne.

Negative sider:

-Hvis man putter for mye i handlekurven under, ‘gnager’ denne borti fronthjulet og det blir småhull i kurven.

-Babyen kan kun sitte vendt vekk fra den som triller. Dette har ikke syntes å være noe problem i mine barns’ tilfeller; de later til å like dette, men jeg skulle likt å ha valgmuligheten mtp å ha de snudd mot meg.

-Babybagen er relativt liten- har flyttet begge mine over i sportsdelen rundt 5 måneder da de ble for lange.

– Vognen blir ikke noe særlig kortere sammenlagt- bare flatere. Lurt å prøve i bagasjerommet på bilen før man bestemmer seg…

Totalvurdering: 9.5/10

Om Alexandra Mira

Kontakt: glamorblogg@gmail.com
Dette innlegget ble publisert i Trillemor. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar